Royal 4 Systems tillhandahåller METRC-stöd

WISE Cannabis METRC-stöd
LONG BEACH, CA – Royal 4 Systems är stolta att meddela METRC (Marijuana Tracking Reporting & Compliance) support.

Royal 4 Systems METRC-kompatibel mjukvara effektiviserar datahanteringsaktiviteter vilket gör att cannabisföretag kan fokusera på den dagliga verksamheten.

På grund av komplikationen och den ständiga utvecklingen av cannabisindustrin, vänder sig många organisationer till Royal 4 Systems METRC-kompatibel programvara som automatiserar den utsäde-till-försäljnings-reglerade spårbarhetsrapporteringen som krävs av statlig och federal lag.

Royal 4 Systems processdrivna METRC-kompatibla programvara effektiviserar datahanteringsaktiviteter så att du kan fokusera din uppmärksamhet på odling, bearbetning, förpackning, distribution och försäljning av cannabisprodukter.

Royal 4 Systems tillvägagångssätt är att vara dataupphovsmannen, som ett resultat kan cannabisföretag avsevärt minska möjligheter till mänskliga fel samtidigt som de får mycket mer detaljerad insyn i lager och affärsprocesser tack vare de inneboende styrkorna hos Royal 4:s allt-i-ett WMS /ERP-programvara – WISEcannabis.

Royal 4 Systems sekvensdriven METRC API-integration designad med inbyggd avbrottsåterställning ger cannabisföretag inklusive multistatsoperatörer större säkerhet att slutanvändarens åtgärder spåras och dokumenteras i båda systemen exakt och i rätt tid. Varje transaktion som görs till systemet kan spåras tillbaka till individen.

Om Royal 4 Systems: Royal 4 tillhandahåller en komplett uppsättning av end-to-end mjukvarulösningar för leveranskedjan i över 38 år, som möjliggör optimering av försörjningskedjan för företag över hela världen. Royal 4:s WISEcannabis-programvara tillhandahåller en allt-i-ett WMS/ERP-lösning som fungerar tätt tillsammans för att tillhandahålla materialspårning genom parti och serienummer genom hela tillverkningsprocessen. Vi vet att att skapa ökad avkastning och kostnadsminskning är dina högsta prioriteringar. Vår plattform kommer att hantera dina anläggningar med precision och insikt för att beräkna COGS, förutsäga framtida avkastning, framtida efterfrågan och METRC-stöd: https://www.royal4.com/cannabis-software-seed-to-sale-erp-and-wms/

Begär en demo

Förvandla ditt lager till en konkurrensfördel.

Ladda ner dessa resurser för att hjälpa dig med din resa

WISE WMS

Vår programvara för lagerhantering Application Suite (WISE) är kärnan i vår Supply Chain Solution.

WMS ROI -kalkylator

Vi har förberett en lättanvänd ROI-kalkylator för att ge dig en uppfattning om hur mycket pengar du kan spara genom att använda vårt WMS.

WMS CHECKLISTA

WMS checklista

Planerar du att implementera ett lagerhanteringssystem (WMS) inom en snar framtid? I så fall är det smart att börja förbereda sig nu.

WMS -implementeringsmetoder:

WMS -implementeringsmetoder

Skapa en checklista för WMS-implementering för att säkerställa att du är förberedd på att saker ska lanseras.